• Hotline: (+421) 948 556 554
0 Produkt : 0,00 €
Váš košík je prázdny!
Produkty Cena

Poskytujeme servis na všetky nami predávané výrobky.

Doba opravy trvá od 48h do 2 týždňov v závislosti od typu airboardu. Poskytujeme aj servis na airboardy ktoré neboli zakúpené u nás, tu sa ale môže stať že daný airboard nebudeme vedieť opraviť.

Neváhajte nás kontaktovať mailom alebo telefonicky

  • Mobil: (+421) 948 556 554

Cenník opravy airboardov

    Komponent Práca
Poštovné   4,50 €  
Diagnostika      
Výmena Základná doska 59,00 € 35,00 €
  Gyroskop 19,00 € 25,00 €
  Dotykové čidlo 35,00 € 25,00 €
  Bluetooth 25,00 € 20,00 €
  Motorové koleso 110,00 € 25,00 €
  Kryt 29,00 € 15,00 €
       
Oprava Základná doska 45,00 € 35,00 €
  Gyroskop 32,00 € 25,00 €
  Dotykové čidlo 15,00 € 25,00 €
  Bluetooth 12,00 € 20,00 €
  Motorové koleso 60,00 € 25,00 €
servis airboardov servis airboardov servis airboardov servis airboardov servis airboardov servis airboardov servis airboardov servis airboardov servis airboardov servis airboardov

Poradca nákupom

Ak sa neviete rozhodnúť ktorý typ aboardu by ste si mali vybrať, pripravili sme pre vás tento článok, v ktorom sme popísali naše skúsenosti s jednotlivými typmi aboardov.

Aboard, ( niekým nazývaný aj hoverboard, alebo gyroboard ) funguje na princípe gyroskopov. Náklonom dopredu sa aboard pohybuje smerom vpred a náklonom dozadu zase vzad. Problémom nie je ani zatáčanie do strán. Na trhu sa predáva viacero variánt týchto vozítiek. Všetky sú poháňané elektromotorom, ktorému energiu dodávajú Lithium polymérové batérie. Skoro každý aboard je vybavený  bezpečnostnými funkciami. Napríklad pri prekročení určitej rýchlosti sa spustí varovný signál, ktorý vám oznamuje, že by ste mali spomaliť nakoľko jazda takouto rýchlosťou už nemusí byť bezpečná. Tak isto sa spustí varovný signál aj v prípade, že batéria už má nízku kapacitu a mali by ste ju dobiť. Medzi hlavné rozdiely aboardov patrí počet kolies. Jednokolesové a dvojkolesové.

 

Jednokolesové.

Jednokolesový gyrobard tvorí jedno veľké koleso. Niektoré modely sú vybavené aj sedadlom. My sme testovali model bez sedadla so 16“ kolesom a motorom o výkone 800w.

Začiatky neboli také ľahké, ako sme očakávali. Nejde jednoducho na takýto board vyskočiť a hneď jazdiť. Chce to trocha cviku. Gyroboard sa ovláda náklonom dopredu a dozadu. Zatáčanie do strán je vcelku zložitejšie a ťažkopádne. Na druhej strane je táto jednokolesová varianta vďaka veľkému kolesu vhodná do terénu. Ľahko sme zdolávali vyšliapané lesné cesty a kde by sme radi vyzdvihli jeho klady je hlavne cesta do kopca. Vďaka funkcii bluetooth si spríjemníte jazdu počúvaním hudby. Jednoducho ho spárujete so svojim telefónom a cez vstavaný reproduktor na gyroboarde  si prehrávate hudbu z mobilu. Gyroboard disponuje takzvanou rekuperáciou energie. To znamená, že keď s ním jazdíte dolu kopcom, automaticky sa  dobíja batéria.

Technické špecifikácie jednokolesový boardov.

  • Motor: 300W až 800W
  • Maximálna rýchlosť: 10-18 Km/h
  • Batéria: 36V,130w až 500w
  • Dojazd na jedno nabitie: 31-60km
  • Maximálna nosnosť: 100-120 kg
  • Veľkosť kolesa: 14“ až 16"

 

Dvojkolesové bez rúčky.

Na trhu sa objavujú rôzne varianty tohto aboardu. Rozdieli medzi nimi môžeme nájsť hlavne vo veľkosti kolies a vo funkciách, ktorými disponujú. Ako napríklad bluetooth či diaľkový ovládač. No v základe fungujú na rovnakom princípe.

Nami testovaný model bol Atomia Aboard simple 8" Red, Bluetooth

 

Ako už z názvu vyplýva,  board má 8“ kolesá a funkciu bluetooth. Naučiť sa jazdiť na tomto type boardu a dokonale ho ovládnuť, bolo podstatne jednoduchšie, ako na jednokolesovom. Už po prejdení pár kilometrov si ani neuvedomíte, že jazdíte na aboarde a jazdiť na ňom vám bude pripadať také prirodzené ako chôdza. Veľa sme s ním jazdili v priestoroch firmy, ale aj vonku  po vedľajších cestách a chodníkoch. Z našich skúseností vyplýva, že aboardom s menšími kolesami svedčia viac rovné a menej hrboľaté povrchy ciest. Na tieto typy sa predávajú aj prenosné tašky čo sa nám zdá veľmi praktické. Aboard tak ľahko prenesiete na miesto, kde si na ňom chcete zajazdiť a v prípade, že sa vám náhodou vybije batéria, jednoducho ho zbalíte a odnesiete domov.  Po niekoľko týždňovom testovaní sme si s týmto typom aboardu užili naozaj veľmi veľa zábavy.

 

Technické špecifikácie dvojkolesový boardov bez rúčky.

  • Motor: 600W až 1000W
  • Maximálna rýchlosť: 10-18 Km/h
  • Batéria: 36V,130w až 500w
  • Dojazd na jedno nabitie: 15-20km
  • Maximálna nosnosť: 100-120 kg
  • Veľkosť kolesa: 4,5“ až 10"

 

 

Dvojkolesové s rúčkou.

Tieto typy svojou konštrukciou a vlastnosťami pripomínajú známe gyroboardy od renomovaného výrobcu segway.  Majú omnoho väčšie kolesá ako tie bez rúčky a sú aj niekoľkonásobne ťažšie. Niektoré modely sú vybavené aj sedadlom.

Naučiť sa jazdiť na tomto type, bolo asi najjednoduchšie spomedzi všetkých nami testovaných gyroboardov. Jazda na ňom nám pripadala taká prirodzená a elegantná. Dá sa ovládať aj náklonom tela, no najlepšie sa ovláda pomocou rúčky, ktorá je na to navrhnutá. Zatlačením rúčky dopredu jazdíte vpred a pritiahnutím páčky k sebe  zase vzad. Otáčate sa nahýbaním páčky do strán. Vďaka veľkým až 17“ palcovým kolesám, ktoré mal nami testovaný model nám nerobila problémy ani jazda po hrboľatom teréne. Vzhľadom na veľkosť a váhu tohto typu, nie je prenášanie také jednoduché ako pri menších dvojkolesových boardoch bez rúčky. Z tohto dôvodu má tento model možnosť prepnutia do módu, v ktorom nemusíte na boarde stáť, ale stačí ak idete popri ňom a rúčku nahýbate do strán kam chcete, aby sa board pohyboval.

Technické špecifikácie dvojkolesový boardov bez rúčky.

  • Motor: 600W až 1000W
  • Maximálna rýchlosť: 15-18 Km/h
  • Batéria: 36V,130w až 800w
  • Dojazd na jedno nabitie: 15-45km
  • Maximálna nosnosť: 100-120 kg
  • Veľkosť kolesa: 14“ až 18"

 

Porovnanie.

 

Jednokolesové

 

 

Výhody

Nevýhody

- Ľahšia prenositeľnosť

- Náročnejšia ovládateľnosť

- Jazda aj v ťažšom teréne

 

 

Dvojkolesové bez rúčky

 

 

Výhody

Nevýhody

- Veľmi ľahká prenositeľnosť

- Menej vhodné do ťažšieho terénu

- Zábavná jazda

 

- Ľahká ovládateľnosť

 

 

 

 

Dvojkolesové s rúčkou

 

 

Výhody

Nevýhody

- Veľmi ľahká ovládateľnosť

- Prenositeľnosť

- Jazda aj v ťažšom teréne

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Main Office

    Vestibulum et enim vestibulum, ultrices justo vel, elementum nunc.

  • Email

    Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

    Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

  • Phone

    0123-567-8901

    0123-567-8901

  • Branch 01

    Vestibulum et enim vestibulum, ultrices justo vel, elementum nunc.

  • Email

    Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

    Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

  • Phone

    0123-567-8901

    0123-567-8901

  • Branch 02

    Vestibulum et enim vestibulum, ultrices justo vel, elementum nunc.

  • Email

    Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

    Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

  • Phone

    0123-567-8901

    0123-567-8901

  • Branch 03

    Vestibulum et enim vestibulum, ultrices justo vel, elementum nunc.

  • Email

    Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

    Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

  • Phone

    0123-567-8901

    0123-567-8901

Kontakt

Adresa Prevádzky. Na tejto adrese si môžete zakúpený tovar prevziať osobne.

  • Ružová 19, 946 51 Nesvady
  • +421 948 556 554
Top
Partneri:
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…